5.8.10

Čudne strategije u krizi Šanel poskupljuje?!


Pod parolom "ako nemaju za hleb neka jedu kolače", kuća "Šanel" podigla je cene da bi dobila na ekskluzivnosti.

Kada je reč o dizajnerskim komadima, ukusi se razlikuju. Ima onih koji vole stvari koje samo što ne viču "Luj Viton", a ima i onih koji vole diskretni šarm "Šanelovih" komada.

Elegantni "Šanelovi" modeli "držali" su cene godinama, a sada su "nadležni" zaključili da je najbolji način da se odupru krizi da njihovi modeli još malo poskupe.

Tako je čuvena klasična "šanel" tašna srednje veličine sa 1.990 otišla na 2.600 evra, a baletanke koje su koštale između 450 i 500 sada su između 500 i 690 evra, prenosi portal Shine.

"Šanel" to vidi kao rešenje za činjenicu da su postali deo mejnstrima, a cilj poskupljenja je da njihovi proizvodi postanu nedostižni još većem broju ljudi, što bi im donelo dodatnu ekskluzivnost.

Činjenica je da oni koji su do sada kupovali "Šanelove" proizvode neće ni osetiti poskupljenje, ali je ipak neverovatno da neko donese odluku da ionako preskupe stvari postanu još skuplje samo zato što mu se može.
_________________________________________________________________
Mislim bez komentara totalno... NIKAD ma koliko imao para ne bih tako bacao pare... i 100e za torbu je mnogo a ne 2600e!! 2000e sirotištu daš, 5x100e pokloniš prolaznicima i ostane ti 100e za torbu a pored toga usrećiš puno više ljudi nego samo sebe... ne znam ovo je ipak samo moje mišljenje...

No comments:

Post a Comment