14.8.10

Ana Stanić - best of


Krenuo sam sa Moby Dickom pre neki dan pa da nastavimo... Ana Stanić - solo karijera...

Дискографија

  • Метар изнад асфалта, 1998, ПГП РТС
  • Ана Станић, 1999, Аутоматик
  • Видим те кад, 1999, ПГП РТС
  • Три, 2001, ПГП РТС
  • У огледалу, 2004, City Records
  • Судар, 2008, ПГП РТС



Moj grad, ulice sto sama prolazim
price koje kriju prozori, poznati zvukovi
a ti doneo si boje u moj dan
svaki prozor sveze ofarban
iste stvari nose novi sjaj


Ref.
Ja zaboravljam na druge
s tobom stojim usred duge
ovaj grad je nocas probudjen za nas
s tobom sati ne postoje
nebo topi modre boje
ovaj grad je nocas probudjen za nas

I sat me budi, sklopile se kazaljke
grad i broj i tvoje slovo je
ne skidam osmehe
ti i ja, mi letimo u neki bolji svet
bezimo u snove tamo gde
kise nam nikad ne dolaze


Ref.





Sve je kao i pre,nista se ne menja
stojis kao nekada davno,pred mojim vratima
i prija mi poznati smeh sa tvojih usana
ali ipak jace od svega je to sto osecam

Molila sam andjele da te vise ne vidim
jer uz tebe nema zivota,nema ljubavi
meni treba samo malo snage,da zaboravim
i da svoja vrata zauvek,za tebe zatvorim


Zivim kao i pre,nista se ne menja
i dalje ja sam ista,al'nekom drugom potrebna


ponekad setim se nas i to je normalno
ali bar za mene i secanje je dovoljno


Molila sam andjele da te vise ne vidim
jer uz tebe nema zivota,nema ljubavi
meni treba samo malo snage,da zaboravim
i da svoja vrata zauvek,za tebe zatvorim

Molila sam andjele da te vise ne vidim
jer uz tebe nema zivota,nema ljubavi
meni treba samo malo tebe da se podsetim
da bi bilo bolje za mene,da zaboravim..


 

http://tekstovi-pesama.com/Ana-Stanic-ft--Sky-Wikluh/Vise-nisi-moj/27137/1/

No comments:

Post a Comment