5.8.10

Odeh, bejah i vratih se. more 2010


Ako se pitate zašto od ponedelja do srede nije bilo postova na blogu to je zato što je autor otišao da oladi guzicu u morskoj vodi...  obeleženo crvenim gde sam bio....  p.s. i nije hteo da koristi internet kafe po ludoj ceni od 2e/1h... neka neće se svet okrenuti ako ne koristim tri dana internet



putešestvije bilo zanimljivo ali kratko :D p.s. put nije bio kratak nego sam se kratko zadržao...
Dakle moja mama kaže nekada davno 75-6-e voz beograd-bar je polazio u 2.15 sa glavne beogradske stanice i na moru je bio oko 9.30!! to je oko 7h vožnje... a danas...
Godina 2010-a... po redu vožnje putuje 9h! ali pazite red vožnje je po idealnim prilikama!!
a naravno što se tiče vozova i pruge uvek moraš negde neki voz da pustiš i nikad nisu idealne prilike...
al ajd... ja izabrao da idem uveče kao da spavam.... jes q da spavam nije mi se dalo... pa sam se zanimao kalkulisanjem od stanice do stanice predikcijom kad ću stići... 
dakle do granice sa crnom gorom je kasnio vrhunskih 15min... iskreno očekivao sam više... nažalost to se ostvarilo malo dalje...  taman što smo izašli iz kolašina eto ga na stane na sat vremena! do podgorice nikad da stigne... umesto da bude tamo oko 6-7 mi smo bili oko pola 10! strašno... tako da sam oko 10.20 bio na stanici, pola 11 kući, u 3 u moru...

Dakle u Crnoj Gori se vidi da se trude da maximalno privuko srpske turiste, i vidi se da u sezoni više ima srba nego crnogoraca u crnoj gori... od maxija preko delta cityja u crnoj gori preko mts mreže, primanja dinara na pijaci i dalje... dosta simbola i znakova da bivša država i nije davno postojala...
Ali opet i kad je postojala tad su državnici crne gore se maximalno trudili da sve bude drugačije od srbije... primer uveli su marku pa evro (ne znam ni jednu drugu zemlju koja je imala dve valute u isto vreme?), a sad se nekako asimiluju srpskoj privredi... jer tehnički crna gora nema nešto puno domaćih proizvoda...


Jedan čovek koji je bio samnom u kupeu crnogorac jel veli "da beograd nije metropola" a da će se "crna gora izgraditi a industrija samo što nije krenula"... yeah right a sa neba padaju slatkiši i živimo u lalala zemlji.
Beograd je metropola, drugu nemamo, iskomentarisao sam da je to i dalje najveći i najrazvijeniji grad bivše yuge i tako će biti za vjek i vjekova jer realno nema konkurenciju... a tek će se graditi i gradi se po bg-u...

Dakle more ko more, malo isplivao odmorio se kao, video šta se ima videti i putešestvije gotovo.
U povratku sam spavao od Užica do bg-a tako da mi je put prošao relativno brzo... 
(mnogo mi se svidja grad moraću jednom da navratim na duže....)
e da i kad sam se vratio video sam da je kompoziciju vukla dizel lokomotiva valjda nema struje jer rade prugu oko beograda pa je tu negde pripomogla dizel lokomotiva.... :D komentar iz kupea da nas vuku dve jer ne može ova crvena da povuče... heh a ona može da ide 160km/h logično nema struje... de nemože da vuče razbija (kad budemo imali bolju prugu tek onda bi trebali nabaviti bolje lokomotivi do tad za našu prugu i vozove nismo ni ovih lokomotiva vredni... 
:D



No comments:

Post a Comment