16.4.11

Nikolić - Ovo je moj način, ja ne poznajem drugi - my way


Kratak izveštaj o mitingu SNS u Beogradu 16.4.2011 ...
Nikolić: "Od jutros ne uzimam vodu i hranu. Molim vas da prihvatite moj pravoslavni način borbe za bolju Srbiju."
 


"Ovo je moj način. Ja ne poznajem drugi, ne odobravam drugi i ne prihvatam drugi i bilo šta da želite da uradite pomislite šta bih ja uradio", poručio je Nikolić.
Vučić je na početku mitinga rekao da se više od 120.000 ljudi okupilo (oko 5% glasačkog tela) u centru Beograda.  


Novinare je interesovao stav njegove supruge Dragice o štrajku, a ona je sa suzama u očima odgovorila: "To je njegov izbor". 




Lider Srpske napredne stranke Tomislav Nikolić izjavio je večeras da je shvatio da mu se predsednik Srbije Boris Tadić neće javiti u vezi ponude za raspisivanjem izbora. 
Nikolić je oko 18.30 sati napustio binu ispred Doma Narodne skupštine Srbije i ušao u zgradu republičkog parlamenta, gde će, kako je rekao okupljenim simpatizerima, nastaviti sa štrajkom glađu i žeđu...

No comments:

Post a Comment