17.4.11

Izveštaj iz prve ruke sa Beogradskog Maratona 2011


Završio se i ovaj Maraton. Autor Infoverzuma je završio još jedan polu-maraton.  Ni sam ne znam više koji po redu (7-8? za 23 godine života... not to bad :D)
Početak ko svaki početak obećavao je. 

Dakle od 20 hiljada ljudi učestvovalo je danas na 24. Beogradskom maratonu, na kome je, u muškoj konkurenciji, pobedio Reda Gebreselasje Cegaje iz Etiopije i u ženskoj Vaithaka Njambura iz Kenije.
Najviše ikad polumaratonaca i maratonaca je bilo na startu trke (preko 1800) a i sada je bilo najviše "odličnih" atletičara, koji su već trčali brže od rekorda koji su bili na stazi u Beogradu. 

Medjutim vremenske prilike nisu išle na ruku te ni JEDAN rekord staze u SVIM kategorijama nije oboren.

 start Trke zadovoljstva 24-og Beogradskom Maratona
Sunce je naprosto pržilo, da sam znao stavio bi nešto za sunčanje na lice koje se jako zacrvenelo. Sem sunca otežavajući faktor je bio i jak vetar košava za koji jednostavno ne znaš na koju će strano da duva. 
Kada krene da ti duva u suprotnom smeru od smera kretanja a ti se nalaziš na novobeogradskim dugačkim bulevarima, imaš osećaj kao da se ne krećeš uopšte.


Sem mene :P, dosta poznatih ljudi je trčalo polu-maraton ili indirektno bilo tu da podrži ovaj skup.
Princ Filip, Aleksandar Šapić, Jovan Memedović su neki od poznatih lica koji su trčali polu-maraton.
Od njih trojice jedino sam bio brži od Memedovića. Šapić me je pretekao negde u zadnjih 5km, kada je koleno krenulo jako da me boli, pa sam usporio. 


Moram da opet uputim apel na organizaciju (ako neko od njih bude čitao ove redove) aman ljudi stavite VODU na Nbgd. Tamo bi trebalo na svaka 3km da bude voda, jer baš u to vreme na Nbgd-u sunce krene da prži, temperatura se diže a trkači su umorni... Oni stavili tu na po 5km limunove neke... šta će mi limun, kako će to da mi spreči sunčanicu? Ljudi su naprosto padali zbog toplotnog šoka a sve se to moglo rešiti boljom organizacijom!
Nemam neku upalu mišića kao nekih godina, vreme je moglo da bude bolje, imao sam kondiciju za bolje vreme ali koleno...  

Slike najbržih maratonaca i maratonki ću naknadno ubaciti kasnije...

Ostaje interno ubeleženo da sam najbrže ikad istrčao prvih 10km (~40ak min), a i 15km (~1h.15min) a i možda najsporije u istoriji svih mojih polumaratona sam pretrčao zadnjih 6km.... (opravdano zbog glupog kolena :(   )


Kao i (nadam se) organizacija i moje vreme (2:19) će biti drastično bolje dogodine.

No comments:

Post a Comment