3.3.11

Ukradeno štene Lola - nestala 2.3.2011. sa Banjice


4.2.2011. sam postovao vest na Infoverzumu da sam spasio promrzlu kucu ispod vagona na žel. stanici. 
Prvo ime mu je bilo Flaffy ali pošto smo kasnije utvrdili da je žensko novo ime joj je bilo Lola.

2.3.2011. godine sam ujutru krenuo na posao, otišao u dvorište, dao Loli hranu i otišao na posao...
Kad sam se vratio nje nije bilo.

I dalje mi nije jasno kako N.N. lice sme da se ušeta u tudje dvorište i ukrade bilo šta a kamoli psa!


Dvorište nismo zaključavali zato što su je i komšijini klinci zavoleli i često su voleli da dolaze kod nje i da se maze sa njom.

*3.2.2011. u večernjim satima su došle neke komšije videvši poruku na ogradi, rekavši da su mislili da je to lutalica...
Heh nisu mi nešto najjasniji kako može lutalica biti neki pas koji je u svom dvorištu u svojoj kućici ali dobro bar su je vratili i hvala im na tome!

No comments:

Post a Comment