10.8.10

Pogled sa moje terase


Jednostavno neke stvari nemaju cenu, merak jel'...
Da mi ponude duplo veći stan na prizemlju, ne bih ga prihvatio... ne znam navikao sam da budem high... :P tj. visoko... jednostavno ustaneš, vidiš tramvaj, malo dalje neki klinci se jure na biciklima u malim sokacima voždovačkog geta... klinci u školskom igraju basket... a avalski toranj ponosno stoji i smeška se beogradu... p.s. sve se to vidi golim okom sa terase, a ova sličica je samo blagi preview prelepog osećaja koji doprinosi svakodnevni pogled sa moje terase....

sa levo na desno...  naselje dušanovac, braće jerković je tu gde je omv pumpa?,  fabrika soko štark skoz dole levo ,saobraćajni fakultet, vojvode stepe, kompleks dom studenata 4april, novi dom fabrika, toplana, avalski toranj (mala je rezolucija slike pa se slabo vidi jer nije zumirano), osnovna škola filip filipović, blok banjičkih zgrada i 5 solitera (kod mene se sa terase vidi samo 4), i skoz desno heliodrom vma.

...ali pogled sa terase... 15-ti sprat.... beograd ko na dlanu... ali moja terasa ne gleda ka centru i hramu, nego ka najlepšoj planini Beograda... Avali... i naravno ponosno stoji toranj kog su osvetlili ko da je svaki dan nova godina.... pogled naravno sa Voždovca i gleda na Voždovac... urbano mesto koje mi se jako svidja i koji je atipična i jednom lepa opština... malo kuće, malo zgrade, pa parkovi, ma ima svega, lep spoj... p.s. nadam se da će ova slika kroz 20 godina imati malo više nebodera za sad sem banjičkih solitera nebo sa ove strane Beograda, sem oblaka izgleda malo "prazno"

No comments:

Post a Comment