14.7.10

Hoteli na ADI


Evo danas sam bio na Adi... i imam šta da vidim... sve živo se promenilo... kafići sa strana, ma idi ima svega... samo nema hotela... puna plaža, a verujem da su uveče kafići još puniji noću., nego što tokom dana ima ljudi na plaži... kvalitet vode je mnogo bolji u odnosu kad sam zadnji bio, nije baš da preporučujem njeno piće ali sasvim prihvatljivo za jedno rashladjivanje i brčkanje... doduše ima malo u dubini tu i tamo poneka isečena stabljika, ali to je nužno zlo jer te alge i prečišćavaju vodu prirodno... mada sam čuo da je pre godinu, dve postavljen neki novi filter sistem pa je verovatno zato voda mnogo bolja... p.s. makiška strana ima manje gužve ako budete išli ta strana je moja preporuka... mada vikendom je svuda gužva...

Dakle čudno mi je što nema Hotela (ima restoran-hotel jezero al nije to-to, znate na šta mislim, adi fali jedan hotel ili bar fensi apartmani, kao oni hoteli na moru... onako pored plaže, plaža peščana... kome bi trebalo more???), jer realno tamo je super... svaki dan bi išao da sam bliže i da imam vremena... ovako uplatiš 10dana hotel uz plažu... ma idi uživancija...
Beogradsko More...

No comments:

Post a Comment