31.7.11

Poginuo Ljubiša Stojanović Luis


Pevač Ljubiša Stojanović Luis poginuo je jutros 31.07.2011. oko 4.30 časova u teškoj saobraćajnoj nesreći kod vojvođanskog mesta Mali Iđoš. 



Pri preticanju je ušao u "makazice" u kome je došlo do čeonog sudara sa drugim vozilom i lančanog sudara u obe trake. 
Kako nezvanično saznajemo poginuo je i vozač drugog vozila i povredjeno je ukupno 6 osoba.

Za sobom je ostavio šestoro dece: sinove Miodraga - Miću, Marka, Sergija i Andreja, i ćerke Maju i Elu Mitu. 

Poznati pevač je imao karijeru dugu 40god, a nadimak je dobio kada je imao devet godina jer je uspešno izvodio pesme Luisa Armstronga. 
Završio je srednju muzičku školu u Nišu, a u Beogradu Fakultet muzičke umetnosti. 
Bio je među prvima koji je kombinovao džez sa srpskim folklorom, a 1980. godine je snimio prvi album pod imenom "Ne kuni me, ne ruži me, majko", koji je uspešno prodavan u Srbiji i Jugoslaviji.


Snimio je 11 studijskih albuma.
  • Ne kuni me, ne ruži me, majko
  • Dudi, s puno ljubavi
  • Srcem i dušom
  • My way I
  • My way II
  • Kamerav
  • Hajde da se pomirimo
  • Dunjo moja
  • Louis (uživo)
  • Louis (leptir)
  • The Best of Louis
  • Pogled iznutra
  • Čarobnjak


Srbija je izgubila još jednog muzičkog umetnika za kratko vreme zbog prevelike brzine...

No comments:

Post a Comment