Dacia od 850ks.
Da je neko rekao pre 20 godina da će postojati Dacia sa 850ks mislim da bi mu se čak i direktor fabrike Dacia nasmejao.
Prošli su kroz teška vremena ali od 1999-ete kada ih je kupio francuski Renault, fabrika Dacia radi punom parom.
Zapravo zadnjih godina su postali firma koja beleži najveći izvoz iz Rumunije.
Naravno uspeh ne dolazi preko noći i oni su sami toga svesni pa zato razvijaju nove modele i paralelno se trude da poboljšaju kvalitet proizvodnje svojih vozila (koji se zaista poboljšava iz modela u model).
Tako da su uz pomoć par tjunerskih firmi i Tate Renaulta, porodični terenac za grad pretvorili u rally čudovište od 850ks.
Od ovo Dacie Duster je malo šta ostalo od mehaničkih delova što podseća na tu Daciu ali dobro...
U njemu se nalazi visoko tjuniran motor od Nissan GT-R -a V6 od 3.799 kubika.
Odakle baš Nissanov motor u rumunskom porodičnom terencu?
Pa Renault je vlasnik Dacie a oni (Renault) imaju saradnju na svim nivoima sa Nissanom, pa su sa njim ujedno i razvijali "džipove" dok je Renault pomagao Nissanu oko porodičnih limunzina..
Ujedno Renault ima 44.3% vlasničkog udela u fabrici Nissan, dok Nissan ima 15% vlasničkog udela u Renaultu.
Daciu Duster od 850ks će imati priliku da vozi Jean-Phillipe Dayraut trostruke pobednik takmičenja Trophee Andros.
Eh da su prodali Zastavu Renaultu a ne glup*m Fiatu....sad bi gledali Zastavinog Dustera...
Da je neko rekao pre 20 godina da će postojati Dacia sa 850ks mislim da bi mu se čak i direktor fabrike Dacia nasmejao.
Prošli su kroz teška vremena ali od 1999-ete kada ih je kupio francuski Renault, fabrika Dacia radi punom parom.
Zapravo zadnjih godina su postali firma koja beleži najveći izvoz iz Rumunije.
Naravno uspeh ne dolazi preko noći i oni su sami toga svesni pa zato razvijaju nove modele i paralelno se trude da poboljšaju kvalitet proizvodnje svojih vozila (koji se zaista poboljšava iz modela u model).
Tako da su uz pomoć par tjunerskih firmi i Tate Renaulta, porodični terenac za grad pretvorili u rally čudovište od 850ks.
Od ovo Dacie Duster je malo šta ostalo od mehaničkih delova što podseća na tu Daciu ali dobro...
U njemu se nalazi visoko tjuniran motor od Nissan GT-R -a V6 od 3.799 kubika.
Odakle baš Nissanov motor u rumunskom porodičnom terencu?
Pa Renault je vlasnik Dacie a oni (Renault) imaju saradnju na svim nivoima sa Nissanom, pa su sa njim ujedno i razvijali "džipove" dok je Renault pomagao Nissanu oko porodičnih limunzina..
Ujedno Renault ima 44.3% vlasničkog udela u fabrici Nissan, dok Nissan ima 15% vlasničkog udela u Renaultu.
Daciu Duster od 850ks će imati priliku da vozi Jean-Phillipe Dayraut trostruke pobednik takmičenja Trophee Andros.
Eh da su prodali Zastavu Renaultu a ne glup*m Fiatu....sad bi gledali Zastavinog Dustera...
No comments:
Post a Comment