"Doba personalnih računara bliži se kraju i stiže vreme tableta,“ rekao je juče Stiv Džobs.
U 90-minutnom govoru na konferencijI All Things D , šef Applea govorio je o budućnost tehnologije, i pritom napadao Adobeov Flash, izrazio brigu zbog talasa samoubistava u fabrici Foxconna u Kini, ali i izbegao odgovor na pitanje o rivalstvu s Googleom pričajući o svom seksualnom životu.
Osim toga, nakon jučerašnje objave kako je Apple u nepuna dva meseca prodao dva miliona iPada, Džobs je za zadovoljstvom publici rekao kako je budućnost u iPadu i drugim sličnim prenosivm uređajima, no kako ipak neće u potpunosti zameniti laptop i PC računare. "Transformacija PC računara u nove oblike poput tableta za neke će ljude biti neugodna, jer PC postoji odavno,“ rekao je Džobs i dodao kako "tableti nude direktnije i intimnije iskustvo rada od PC računara“.
Otkrio je kako je na tabletu počeo raditi puno pre nego na iPhoneu, kojeg je izbacio na tržište 2007. godine i potpuno promijenio način na koji koristimo telefon. Tad je shvatio čari touchscreena i uskoro smo dobili iPad.
I druge kompanije su spoznale moć tableta pa tako sopstvene proizvode imaju ili planiraju Dell, Hewlett-Packard, Asus, Lenovo, Acer, ali i Nokia i Google. Međutim, za sada jedini konkurenti iPadu su HP-ov tablet i nemački WePad.
Predviđa se da će se do 2014. godine u svetu prodati čak 46 miliona tableta.
Dva meseca - dva miliona
Za dva meseca, Apple je prodao dva milion iPada. To znači da se svakog minuta prodaju čak 23 iPada. Raspon cene najjeftinije wi-fi verzije varira od 499 dolara u SAD-u do 620 dolara za isti model u Britaniji (16GB). Cene za vrh Appleove ponude, 64 GB modela sa wi-fi i 3G povezivosti stoji 829 dolara u SAD-u, u Britaniji je 1010 dolara, a u Nemačkoj, Francuskoj i Italiji 980 dolara.
No comments:
Post a Comment